23 Mayıs 2009 Cumartesi

Habersiz Gelen Şöhret

Son zamanlarda Facebook'ta ekleme talebi gönderenlerin sayısı bir hayli artmaya başladı... "Ulen ne oluyo?" demeye kalmadan facebook'ta herkes tarafından paylaşılan bir video haline gelen, 2 sene önce eğlence amaçlı çekmiş olduğum "AnGaralı" videosunu görünce, tabiri caizse (-ki caizdir) eşekten düşmüş karpuza döndüm...
2 sene önce youtube'da paylaştığım bir videoydu kendisi... Şahsen 2 sene önce durumun buraya kadar varacağını düşünmemiştim. Video youtube dahil bütün paylaşım ve video havuzlu sitelerde paylaşılır olmuş... Hatta şu aralar izlesene.com sitesinde en çok izlenilen videolardan biriymiş...
Yazılan bütün yorumları okumaya çalışıyorum çünkü çok komikler... Kimisi videonun oskara aday bir film olduğunu zannetmiş olacak ki, ciddi ciddi eleştiri yapmış, kimisi de yolda görse beni döveceğini falan söylemiş...
Tabi olumlu eleştiriler daha yoğun ama video eğlence amaçlı yapıldı be kardeşim... Böyle ciddiye alacağınızı bilseydim oturur daha adam akıllı çalışırdım...
Bizler ne zaman neyin, nasıl izleneceği, eleştiri kültürüne sahip olmayı, ya da en basidi SAÇMALAMAMAYI öğreneceğiz bilemiyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder